maanantai 2. syyskuuta 2013

016. Käsityöhaaste

Haaste on lähtöisin Silmukan Saalistus -blogista, mutta osallistuin haasteeseen Lankahelvetti -blogin kautta. :)

Käsityöhaasteen ideana on, että kolme ensimmäistä, jotka lähtevät haasteeseen mukaan saavat jotain minun omin käsin tekemääni 12 kuukauden kuluessa. 

Ilmoittautuminen tapahtuu kommentoimalla tähän postaukseen, ja lähettämällä minulle sähköpostitse (jenraas @ gmail.com) postiosoitteen, väritoiveita, jalankoon yms. :)

Sääntönä on myös, että näiden jokaisen kolmen ilmoittautuneen on jatkettava haastetta samalla tavalla omassa blogissaan!

4 kommenttia:

  1. Olisipa kiva ilmoittautua, mutta kun on tämä salaisuuden verho esteenä ;)

    VastaaPoista
  2. Mä voisin osallistua :) mulla on tää jo mun blogissa, niin jos sopii, niin en jaksisi :)
    http://wild-crafts-anni.blogspot.fi/2013/06/anna-hyvan-kiertaa-kasityohaaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva juttu, laitappas miulle sähköpostiin jalan kokoa, värimieltymyksiä ja postiosoitetta.:) Sähköposti löytynee tuosta oikealta palkista. - Jenna

      Poista

Kiitän ja kumarran, jos kommentoit!